InicioECONOMÍAPull&Bear renova a súa tenda de Marineda City con 900 metros destinados...

Pull&Bear renova a súa tenda de Marineda City con 900 metros destinados a dar a máxima relevancia ás últimas tendencias

Publicada o

Por europapress

A marca Pull&Bear, do grupo Inditex, renovou o seu concepto de tenda no centro comercial Marineda City da Coruña coa súa nova imaxe da marca, onde a luminosidade e a tecnoloxía gañan protagonismo.

O establecemento, que supera os 900 metros cadrados, está deseñado para dar a máxima relevancia ás últimas tendencias en moda que propón a firma. A tenda, situada na planta 1 do centro comercial propiedade de Merlin Properties, conta agora con maior amplitude e luminosidade e dispón dun espazo que combina pantallas, estruturas metálicas e elementos naturais e que lle outorga especial protagonismo ao produto.

O novo establecemento, aberto o pasado venres, dispón de zonas diferenciadas de accesorios, footwerar, swimwear e moda denim. Ademais, conta cun maior número de caixas de autopago e un apartado para dar unha segunda vida á roupa en colaboración con Cáritas.

Os responsables do centro comercial lembraron nun comunicado que esta renovación se une a outras que o grupo Inditex levou a cabo. Zara, Oysho, Lefties, Stradivarius, Bershka, Massimo Dutti e Zara Home tamén están presentes no Marineda City.

ÚLTIMAS

Aberta a Casa dos Xoguetes para fomentar a economía circular por Nadal

Non hai outra época tan consumista como o Nadal. Para intentar calmar conciencias, para...

Prendidas 3 millóns de luces do nadal coruñés

Pablo, Etienne, Hugo e Lorena foron os encargados este ano de prender os máis...

Concello da Coruña e Xunta apelan á fortaleza do audiovisual na XVII edición de ‘Ideas para Producir’

O Concello da Coruña e a Xunta apelaron á fortaleza do audiovisual galego na...

Miranda (BNG) afirma que o final das obras de dragado da ría do Burgo será cando se volva a mariscar

A eurodeputada do BNG Ana Miranda asegurou que o final das obras de dragado...